lördag 16 december 2017

Här igen

Jag är på Gotland, min vackraste plats ❤️ Havet, strandpromenaden, stjärnorna lyser, helt tyst bara varsamma lugna vågor mot strandkanten. Alla hundratals gånger som jag gått här. Oliver min dalmatiner som sprang och busade runt. Havet alltid där. Alla dagar, tusentals tårar, saknad, lämnad, panik, allt för att överleva. Älskar Gotland. Det gör ont, svindlar att vara här igen mitt i allt vackra. Minnena är överallt. Det var då och nu är jag och vi här ❤️

Vi har firat min pappa idag som fyller 80 år. Livet för honom, mig och min syster blev inte som tänkt. Vi har varit ifrån varandra under så många år och han och vi kommer tyvärr inte komma varandra närmare. Mina smågrabbar har bara träffat honom vid ett par tillfällen, värmer att se att han är glad att få träffa dem.

Stökigt inom mig men det viktigaste är att det blev en fin kväll ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar